VGVA
Verenigde Gepensioneerden Van Alcan
Versie t3 d.d. 14-06-2023.
© Photographs copyright Riotinto Alcan
Contact met het bestuur van de VGVA
Het bestuur is per email bereikbaar via het email adres: info@vgva.nl of bestuur@vgva.nl
Briefpost kan worden gestuurd p/a van de secretaris:
D. van Rijn
Klipper 4
3232CM Brielle
De secretaris is telefonisch bereikbaar op 0181-413158
Aanmelden voor het lidmaatschap: per mail, door het aanmeldformulier met kopiëren en plakken in een email te plaatsen en aan te vullen met de gevraagde gegevens of door het formulier te printen, in te vullen en per post aan te secretaris te zenden. (Klik op deze regel voor het aanmeldformulier).
Wanneer u het ingevulde formulier kunt scannen, is het natuurlijk ook mogelijk de het gescande bestand als bijlage bij een email op te sturen.
Inlog-problemen?
Het alleen voor leden toegankelijk maken van de correspondentie in het archief heeft wat strubbelingen tot gevolg gehad. Heeft u er problemen mee, meld u dat a.u.b. telefonisch of met een email, dan probeert de secretaris dat zo snel mogelijk te verhelpen. Belangrijk bij het inloggen is dat u aanmeld met in het eerste vakje uw volledige email-adres. Dat is meestal niet uw naam zoals die boven een email wordt weergegeven maar het wordt meestal zichtbaar als u in een verzonden email met de muiscursor uw naam aanwijst. Het wachtwoord moet in het tweede vakje worden ingevuld en is door de provider van de website bepaald. Bent u uw wachtwoord kwijt, dan kunt u ook aan mij d.m.v. een email om terugzending van de inlog-gegevens vragen.
Een tweede probleem kan zijn de frequentie waarmee nieuwe toevoegingen in het archief worden gemeld. Heeft u daar problemen mee omdat u toch wel regelmatig op de website kijkt dan kunt u de meldingen zelf afzetten als u na inloggen op vragen-pagina en de archief-pagina bij de instellingen kijkt. Eventueel kan de secretaris het ook voor u verzorgen.
Contact met Nationale Nederlanden
De website van de Nationale Nederlanden heeft als adres nn.nl
Voor specifieke vragen m.b.t. het melden van een overlijden is er een nabestaanden desk ingericht door NN
Ingeval van een overlijden kan dit telefonisch of d.m.v. een formulier op de website worden doorgegeven aan
de nabestaanden desk. Het formulier vind u op de site van de nabestaanden desk. Ook kan deze afdeling
behulpzaam zijn met informatie over zaken die geregeld moeten worden. Een en ander is samengevat in een
checklist welke op de website van Nationale Nederlanden te vinden is.
Ook kan per brief een overlijden aan NN worden gemeld. Hierbij zijn in ieder geval in de brief de volgende
gegevens nodig:
-Naam en adres van de overledene
-Geboorte en overlijdensdatum van de overledene
-Naam en adres van de contactpersoon
De brief kan ongefrankeerd worden verzonden aan het volgende adres:
NN Nabestaandendesk
Antwoordnummer 1403
3000VB Rotterdam
Nabestaanden desk NN: https://www.nn.nl/Particulier/Klantenservice/Nabestaandendesk.htm
Meldformulier van een overlijden: (==>hier aanklikken<==)
Checklist-financiele-zaken
Het telefoonnummer van de klantenservice is 088 663 02 33
VRAGEN
Voor vragen aan NN over pensioen via de werkgever: tel. 088 663 60 00
Bereikbaar maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur.
KLACHTEN
Ingeval van klachten:
Afd. Klachtmanagement Leven Pensioen/KSP Nationale-Nederlanden
Weena 501-505, 3013 AL Rotterdam
of naar de postbus,
Locatie DP 1.06.011
Postbus 93604, 2509 AV Den Haag
Een klacht kan ook via de website nn.nl worden gemeld.
Terug naar de startpagina ==> https://vgva.nl